کارت پی وی سی pvc

مرکز تخصصی کارت پی وی سی pvc

کارت پی وی سی pvc

مرکز تخصصی کارت پی وی سی pvc

ویژگی های کارت شناسایی



ویژگی های کارت شناسایی 


کارت شناسایی 


کارت شناسایی نوعی کارت پی وی سی می باشد که برای احراز هویت استفاده می شود.

 اهمیت این نوع کارت ها با توجه به سطح تردد زیاد در مراکز و سازمان ها و کسب اطلاع از هویت افرادی که به عنوان پرسنل یا ارباب رجوع جهت دسترسی به بخش های گوناگون سازمان وارد مجموعه می شوند احساس می شود. کارت های شناسایی مختص یک نفر می باشد و فقط توسط وی استفاده است. در واقع کارکنان سازمان ها و شرکت ها می بایست در هنگام ورود به محل کار کارتی به عنوان کارت شناسایی به همراه داشته باشند که نشان دهنده آن ها به عنوان کارمند آنجا باشد. معمولا اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، کد پرسنلی، سمت کاری فرد، تاریخ اعتبار، بارکد مخصوص کارمندان و ... بر روی کارت شناسایی درج می گردد.


از موارد استفاده کارت های شناسایی می توان به سازمان ها، شرکت ها، دانشگاه و ... اشاره نمود.


انواع کارت شناسایی 


کارت شناسایی پی وی سی PVC در انواع مختلفی وجود دارد که هر یک از آن ها براساس ویژگی هایی که دارند برای کاربردهای گوناگونی استفاده می شوند. ازانواع کارتهای شناسایی می توان به کارت های با نوار مغناطیسی، کارت های چیپ دار و کارت های بیومتریک اشاره نمود که بسیار پرکاربرد هستند. برخی از کارت های شناسایی که برای کنترل ورود و خروج کاربرد دارند به صورت کارت ‎های شناسایی عکسدار یا یک کارت های الکترونیکی شخصی وجود دارند. 



جنس کارت شناسایی 


کارت های شناسایی به صورت دائمی و در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین بهتر است آن ها را از جنسی تولید نمود که دارای مقاومت و ماندگاری زیادی باشد. کارت  pvc استحکام بالایی داشته و از دوام زیادی برخوردار می باشد بنابراین برای تولید این نوع کارت ها مناسب هستند. کارت شناسایی علاوه بر دوام بالا می بایست از امنیت بالایی نیز برخوردار باشد که از طریق افراد غیر مجاز مورد استفاده قرار نگیرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.