کارت پی وی سی pvc

مرکز تخصصی کارت پی وی سی pvc

کارت پی وی سی pvc

مرکز تخصصی کارت پی وی سی pvc

مزایای استفاده از کارت ترکیبی PVC



 مزایای استفاده از کارت ترکیبی PVC 


کارت ترکیبی


کارت ترکیبی (Hybrid Cards) کارتی هوشمند و متشکل از دو کارت تماسی و بدون تماس است. لازم به ذکر است که هریک از این کارت ها به صورت جداگانه می توانند کار کنند و هیچگونه تداخلی در کار یکدیگر ایجاد نکنند. در واقع کارت ترکیبی این امکان را در اختیار کاربر می گذارد که با داشتن یک کارت از قابلیت و مزایای دو کارت بصورت همزمان استفاده کند.

این کارت ها متشکل از کارت های مغناطیسی و کارت های بدون تماس Mifare ،R/O  و یا R/W می باشد که بنا به انتخاب کاربر می توانند متغییر باشند. در ادامه برخی از مزایای این نوع کارت ها را بیان خواهیم نمود.


مزایای استفاده از کارت ترکیبی PVC


از آنجایی که تولید کارت ترکیبی از تجمع دو کارت متفاوت در یک کارت صورت گرفته است، کاربر می تواند با استفاده از یک کارت از قابلیت هر دو کارت استفاده نماید. دیگر مزیت استفاده از کارت های ترکیبی کاهش هزینه ی چاپ هر دو کارت می باشد. به همین جهت هزینه ی چاپ کارت پی وی سی PVC نیز کاهش می یابد. در واقع با استفاده از این نوع کارت های پی وی سی می توان یک کارت سازمانی واحد ایجاد نمود و حمل آن نیز راحت تر می باشد.



کاربرد کارت ترکیبی


همانگونه که بیان شد نوع کارت هایی که در کارت های ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند بر اساس نیاز کاربر انتخاب می گردد. در حقیقت کاربران با توجه به کاربردی که کارت ها دارند آنها را با یکدیگر ترکیب می نمایند.

چاپ کارت ترکیبی پی وی سی اغلب به عنوان کارت شناسایی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین به عنوان کارت های بانکی و اعتباری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و ... صورت می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.